Warunki rezerwacji
Sposób dokonywania rezerwacji, przedpłata
- Rezerwacji pobytu można dokonać w następujący sposób:
- telefoniczne – przy czym zamówiony pobyt musi być potwierdzony korespondencją elektroniczną precyzującą warunki pobytu
- w formie elektronicznej- na adres e-mail kontakt@busolahouse.pl
- automatycznie poprzez formularz rezerwacyjny dostępny na stronie www.busolahouse.pl
- osobiście – bezpośrednio w obiekcie
- Rezerwując pobyt dla rodziny z dziećmi prosimy uwzględnić osoby dorosłe oraz wszystkie dzieci, nawet te najmłodsze. Pobyt dzieci jest płatny bez względu na ich wiek.
- Po dokonaniu rezerwacji zgodnie z procedurą opisaną powyżej obiekt prześle na wskazany przez Państwa adres e-mail dokument będący potwierdzeniem rezerwacji.
- Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie obiekt rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Gościa przedpłaty, w formie zadatku, w wysokości do 50% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu, a przy pobytach krótkich tj.2-3 dniowych równowartość opłaty za dwie noce. Przedpłatę pobieramy w niskim i wysokim sezonie.
- Zadatek o którym mowa winien być wpłacony na konto obiektu w formie przelewu bankowego lub gotówki w ciągu 2 dni od daty dokonania rezerwacji lub w innym terminie określonym na przesłanym dokumencie potwierdzającym rezerwację.
- Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę wpływu odpowiedniej kwoty na rachunek bankowy.
- Brak wpłaty powoduje automatyczną anulację rezerwacji. Nie przesyłamy informacji o anulacji rezerwacji.
- Pozostałą należność za pobyt należy uregulować najpóźniej w dniu przyjazdu, przy zakwaterowaniu. W przypadku braku wpłaty w określonym terminie, rezerwacja zostanie anulowana.
- Gość, który chciałby otrzymać fakturę za pobyt (fakturę na firmę) jest zobligowany do poinformowania o tym fakcie obiektu, zarówno przed dokonaniem przedpłaty jak i w momencie dopłaty końcowej. Dane do faktury należy przesłać na adres kontakt@busolahouse.pl
- Wpłata zadatku i tym samym dokonanie ostatecznej rezerwacji oznacza akceptację Warunków rezerwacji określonych w niniejszym dokumencie oraz akceptację Regulaminu pobytu.
- Dane dotyczące konta bankowego :
Busola House Halina Ciechanowska – Bank Millenium 30 1160 2202 0000 0003 5268 4019
Hubertówka Wojciech Jerzy Haftkowski – Mbank 31 1140 2004 0000 3102 4920 2359
przelewy zagraniczne:
Busola House: SWIFT/BIC: BIGBPLPW IBAN: PL 30 1160 2202 0000 0003 5268 4019
Hubertówka: SWIFT/BIC: BREX IBAN: PL31 1140 2004 0000 3102 4920 2359
Anulowanie rezerwacji
- Warunki anulowania rezerwacji:
- Gość może bezpłatnie odwołać rezerwację co najmniej 14 dni przed przyjazdem.
- Gość zostanie obciążony 50% całkowitej ceny rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji w ciągu 14 dni przed przyjazdem.
- zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem pobytu.
- Różnica pomiędzy dokonaną wpłatą z tytułu rezerwacji, a opłatą za rezygnację (jeśli taka wystąpi) zostanie zwrócona Klientowi niezwłocznie w formie przelewu, jednak nie później jak 14 dni roboczych od momentu otrzymania informacji z numerem konta bankowego.
- Opłata za rezygnację będzie potrącana z kwoty wpłacanego zadatku lub z kwoty opłaconego pobytu, względnie pobrana z karty kredytowej.
- Niewykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę.
- Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji, a zatem wiąże się z uregulowaniem należności za cały deklarowany czas pobytu. Wpłacone kwoty nie podlegają zwrotowi.
- W przypadku braku przybycia „no show” bez anulowania rezerwacji zadatek nie podlega zwrotowi.
- Niepojawienie się Gościa do godz. 10.00 dnia następnego jest traktowane jako rezygnacja i wiąże się to z możliwością wynajęcia pokoju innemu Gościowi.
- Anulowanie rezerwacji wymaga formy pisemnej, mailowej.
ZASADY REZERWACJI POKOI POPRZEZ PORTAL booking.com
Sposób dokonania rezerwacji, przedpłata, anulacja
- Rezerwacji pokoi Goście dokonują poprzez stronę www.booking.com
- Po dokonaniu rezerwacji obiekt przesyła na konto klienta wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji, informacją dotyczącą płatności, pobytu oraz opis wyposażenia pokoju.
- W zależności od terminu przyjazdu i wybranej taryfy, rezerwacje pobytu poprzez portal booking.com mogą wiązać się z uiszczeniem przedpłaty w formie zadatku.
- Informacja czy przedpłata będzie obowiązywać podczas wybranego pobytu znajduje się na potwierdzeniu, które klient otrzymuje po dokonaniu rezerwacji. Potwierdzenie wysyła booking.com na adres mailowy rezerwującego.
- Potwierdzenie składa się z trzech części: szczegóły rezerwacji, życzenia od Gości, zasady działalności. Informacje o przedpłacie czy anulowaniu rezerwacji znajdują się w ostatniej części tego dokumentu. W punkcie „PRZEDPŁATA” widnieje zapis: „Gość zostanie obciążony przedpłatą będącą całkowitą ceną rezerwacji w dowolnym momencie”.
- Wysokość zadatku jaki należy wpłacić określona jest również w wiadomości potwierdzającej rezerwację, wysyłanej przez obiekt. Wynosi nie mniej niż 30% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu. Przy pobytach krótkich tj.2-4 dniowych pobierana jest równowartość opłaty za dwie doby. Przy rezerwacjach w taryfie „sezon wysoki” obiekt pobiera 50% zadatku.
- Zadatek o którym mowa winien być wpłacony na konto obiektu w formie przelewu bankowego lub gotówki w ciągu 2 dni od daty dokonania rezerwacji lub w innym terminie określonym w wiadomości potwierdzającej rezerwację.
- Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę wpływu odpowiedniej kwoty na rachunek bankowy.
- Brak wpłaty powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
- Booking.com nie pobiera płatności bezpośrednio od klienta, dotyczy to również płatności kartą kredytową którą klient podaje przy rezerwacji.
- Opłatę za pobyt Goście uiszczają bezpośrednio w obiekcie, w dniu przyjazdu przy zakwaterowaniu. Obowiązujące formy płatności to gotówka lub przelew bankowy (tylko przed przyjazdem).
- Gość, który chciałby otrzymać fakturę za pobyt (fakturę na firmę) jest zobligowany do poinformowania o tym fakcie obiektu, zarówno przed dokonaniem przedpłaty jak i w momencie dopłaty końcowej. Dane do faktury należy przesłać na adres kontakt@busolahouse.pl
- Wpłata zadatku i tym samym dokonanie ostatecznej rezerwacji oznacza akceptację Warunków rezerwacji określonych w niniejszym dokumencie oraz akceptację Regulaminu pobytu.
- Dane dotyczące konta bankowego:
Busola House: Bank Millenium 30 1160 2202 0000 0003 5268 4019
Hubertówka: Mbank 31 1140 2004 0000 3102 4920 2359
przelewy zagraniczne:
Busola House: SWIFT/BIC: BIGBPLPW IBAN: PL 30 1160 2202 0000 0003 5268 4019
Hubertówka: SWIFT/BIC: BREX IBAN: PL31 1140 2004 0000 3102 4920 2359
- Warunki anulowania rezerwacji:
W zależności od terminu przyjazdu i wybranej taryfy, Goście mogą odwołać swoją rezerwację. Informacja o terminie anulacji znajduje się na potwierdzeniu, które klient otrzymuje po dokonaniu rezerwacji. Potwierdzenie wysyła booking.com na adres mailowy rezerwującego.
Typy taryf/zasady:
Po sezonie – Gość może bezpłatnie odwołać rezerwację co najmniej 1 dzień przed przyjazdem. Gość zostanie obciążony całkowitą ceną rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji w ciągu 1 dnia przed przyjazdem.
Sezon niski – Gość może bezpłatnie odwołać rezerwację co najmniej 14 dni przed przyjazdem, a przedpłata zostanie zwrócona na konto z którego wpłynęła. Gość zostanie obciążony całkowitą ceną rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji w ciągu 14 dni przed przyjazdem.
Sezon średni-wysoki – Gość może bezpłatnie odwołać rezerwację co najmniej 30 dni przed przyjazdem, a przedpłata zostanie zwrócona na konto z którego wpłynęła. Gość zostanie obciążony całkowitą ceną rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji w ciągu 30 dni przed przyjazdem.
Oferta sezonowa, promocyjna-bezzwrotna – Gość zostanie obciążony całkowitą ceną rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji w dowolnym momencie.
Termin anulacji pobytu nie zwalnia klienta z przesłania przedpłaty w ciągu 3 dni od założenia rezerwacji.
- Niewykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę.
- Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji, a zatem wiąże się z uregulowaniem należności za cały deklarowany czas pobytu. Wpłacone kwoty nie podlegają zwrotowi.
- W przypadku braku przybycia „no show” bez anulowania rezerwacji zadatek nie podlega zwrotowi
- Niepojawienie się Gościa do godz. 10.00 dnia następnego jest traktowane jako rezygnacja i wiąże się to z możliwością wynajęcia pokoju innemu Gościowi.
- Anulowanie rezerwacji wymaga formy pisemne