COVID19

 

Zmiany poprawiające bezpieczeństwo wprowadzone na terenie obiektu

w związku z zagrożeniem epidemiologicznym

  • w związku z zagrożeniem epidemiologicznym (wirusem COVID -19) mamy prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałyby zagrożenie gości oraz personelu w obiekcie

  • informujemy Gości o wprowadzonych procedurach bezpieczeństwa obowiązujących w Busola House - znajdują się one w potwierdzeniu rezerwacji oraz wręczane są przy zakwaterowaniu - goście poświadczają ich przyjęcie i stosowanie poprzez własnoręczny podpis

  • w przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności
    w oddychaniu gość nie zostanie wpuszczony na teren obiektu - zostanie poinstruowany o jak najszybszym zgłoszeniu się do najbliższego oddziału zakaźnego, w celu konsultacji lekarskiej. Powinien udać się tam własnym transportem lub powiadomić służby ratunkowe nr 999 lub 112

  • zmieniliśmy godziny zameldowania - ze względu na wzmożone procedury bezpieczeństwa związane ze sprzątaniem pokoi doba hotelowa będzie rozpoczynać się od godziny 16:00 w dniu przyjazdu i trwać do godziny 10:00 w dniu wyjazdu

  • wprowadziliśmy ograniczenie liczby osób oczekujących do zakwaterowania i wyznaczyliśmy specjalną strefę w holu obiektu - przy ladzie recepcyjnej mogą stać maksymalnie dwie dorosłe osoby zamieszkujące wspólnie pokój (ewentualnie rodzina zamieszkująca wspólnie w pokoju)

  • ograniczamy do minimum czas gościa przy recepcji - wszelkie pytania, prośby dotyczące pobytu prosimy zgłaszać telefonicznie lub mailowo

  • wprowadziliśmy bezwzględny zakaz przebywania osób niezakwaterowanych - odwiedziny osób z zewnątrz są zabronione

  • przestrzegamy wymaganego dystansu przestrzennego między personelem a gośćmi - minimum 2 metry

  • zapewniamy płyn do dezynfekcji rąk dla gości - przy drzwiach wejściowych umieściliśmy dozownik do dezynfekcji rąk. Prosimy o dezynfekcję przy każdym wejściu do budynku

  • regularnie dezynfekujemy obiekt profesjonalnymi środkami myjącymi - dotyczy to: blatu recepcyjnego, klamek, poręczy, uchwytów oraz innych, często dotykanych powierzchni

  • pościel oraz ręczniki pierzemy w temp. min 60ºC z dodatkiem detergentu

  • systematyczne wietrzymy lub ozonujemy wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne

  • każdorazowo po wykwaterowaniu gości pokoje dokładnie sprzątamy, wietrzymy i ozonujemy, a powierzchnie dotykowe poddajemy dezynfekcji. Bielizna hotelowa brudna pakowana jest w pokoju i umieszczana w specjalnym worku

  • zapewniamy odpowiedni sprzęt i środki obsłudze obiektu oraz monitorujemy codzienne prace porządkowe - personel sprzątający jest wyposażony w maseczki ochronne i rękawiczki jednorazowe

W przypadku pytań dotyczących pobytu lub innych potrzeb jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów: 691898780 lub 507346347